Salgs- og kundekonsulent

Den Nationale Scene i Bergen er en av landets fire nasjonale scenekunstinstitusjoner. Vi gløder for å skape magiske øyeblikk gjennom engasjerende teater, og skal tilby et mangfoldig repertoar  av høy kunstnerisk kvalitet. DNS har pt. 136 fast ansatte og spiller rundt 700 forestillinger på tre scener hvert år. Nær 141.000 mennesker besøkte oss i 2017.

Salgs – og kundekonsulent

Stillingen er et 100% engasjement frem til juli 2019, med mulighet for fast ansettelse.

Vi søker en initiativrik, systematisk og engasjert kundekonsulent som ønsker å bidra til at teateropplevelsen blir den beste for publikum. Som vår nye kollega vil du være en viktig bidragsyter i videreutviklingen av kundeservice og salg ved teateret både faglig og i forhold til arbeidsmiljøet.

Vi søker deg som:

  • – Gløder for scenekunst og formidling
  • – Trives i en hverdag med varierte oppgaver og mye kundekontakt 
  • – Er systematisk og løsningsorientert
  • – Liker å jobbe både i team og selvstendig
  • – Er en aktiv bidragsyter for å skape et godt arbeidsmiljø

Arbeidsoppgaver og ansvar:

  • – Inngående henvendelser (telefon, e-post og besøkende i billettluken)
  • – Iverksette kundeaktiviteter/kampanjer/mersalg – i samarbeid med salgsavdelingen
  • – Oppsett og utsendelser av e-poster og sms (automatiske og adhoc)
  • – Sikre datakvalitet i billettsystemet

Kvalifikasjoner:

  • – Har relevant erfaring fra kundesenter (inngående kundehenvendelser)
  • – Du har gode it-kunnskaper og interesse for videreutvikling av automatiske kundetiltak (CRM)
  • – Har relevant høyskoleutdanning

Lønn etter tariff. DNS har tjenestepensjonsordning hos Sparebank 1.                                Arbeidstid: Hovedsakelig dagtid/ettermiddag.

Henvendelse om stillingen kan rettes til HR-sjef Beate Thomassen - 482 61 504 eller Markeds – og salgssjef Helga Magnussen – 97 66 65 97.

Søknadsfrist 5. august 2018.  Søknad og cv sendes til aase.bergmann@dns.no.

I henhold til offentlighetsloven §25, kan opplysninger om søker unntas i offentlig søkerliste, dersom søkeren selv ber om det. DNS er forpliktet til å vurdere meroffentlighet og vil foreta en konkret vurdering av søkernes anmodning om fritak vurdert opp mot de hensyn som taler for offentlighet.

Dersom DNS mener begrunnelsen for fritak ikke er tilstrekkelig, vil søker bli kontaktet slik at det gis mulighet for å trekke søknaden før endelig søkerliste fullføres

Ingen forestillinger